Selasa, Jun 22, 2010

apa??

Haiya....!!! baru nak masuk dua hari aku puasa ganti...last-last mai bulan plak dah..hampeh btoi la..huuuu!

5 ulasan:

Penanggah berkata...

tu laa.. time posa main-main curik makan... bila nak ganti ado jer alasan.. hehehee..

pakcik kordi berkata...

kekekekehhh!!!!

mira amair berkata...

penanggah..

mna tahan tgk adik aku mkn aiskrim masa posa..terpaksa aku curik-curik makan gak la..hohoho..


pakcik..

pakcik gelak la...nnt bakal bini pakcik jd mcm ceq,satu hapa pakcik xleh wat kat dia..hahahahaha

pakcik kordi berkata...

buat ape?=p

mira amair berkata...

pakcik..

tertanya-tanya ya...lu pikir la sendrik..hihihihi..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!