Isnin, Mac 24, 2014

BERBEDAK SEJUK KE PEJABAT

MC yang doktor bagi kat aku sejak aku dikesan terkena demam campak dah pun tamat,cukup 2 minggu.
Jadi hari ni aku kena la mai opis walaupun doktor suruh aku pi jumpa dia..dia nak tengok keadaan campak aku ni kering ka tak lagi..mybe dia nak bagi MC lagi kot..
Tapi oleh sebab aku pekerja yang bertanggungjawab dan amanah(cewah) walaupun kadang-kadang kerja aku jahanam jugak..aku gagahkan diri aku mai jugak opis..

Oleh sebab bintik-bintik campak aku ni dalam proses mengering dan menjadi kudis..jadi orang-orang tua selalu pesan suruh aku berbedak..
Berbedak tu maksudnya pakai bedak sejuk la..seluruh badan..Function dia aku taktau..mybe membantu baik cepat ka hapa ka taktau la kan..

Oleh sebab itu aku dengan muka tak malu..pakai bedak sejuk pi opis...setempek kau kat muka aku serupa wayang cina punya pelakon..
Selamba badak aku ja bawa kereta dengan bedak setempek ka muka..Bila aku berhenti kat traffic light aku tengok penunggang motor..pemandu kereta pandang aku pelik..ada aku kisah?
Sampai ja opis..pakcik-pakcik ni dok marah aku sebab dok bawa virus masuk opis plak..hahahha..

Aku berani pakai bedak sejuk ke opis..
Hampa berani ka?
Ini orang kata bini Incik Bachok Wolverine!!


terima kasih la poyo sudi pakai kami di khalayak ramai gituuuu!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!