Khamis, Mac 06, 2014

MENULIH

Sebenarnya banyak benda yang aku nak tulis sejak akhir-akhir ni tapi tak sempat aku nak menulis pasai aku punya life dah makin sibuk..Dengan kerja di opis yang makin menimbun...dengan kesibukan aku sebagai bini orang(hahahahha)... dan masa aku yang terhad dengan anak aku buat aku terpaksa lepaskan masa aku nak menulih ni dengan bermain dengan anak aku yang makin besaq dan bam bam tu...
Jadi kesudahan memang aku tak menulih la..hahhahaa..





Baru korang tau kehebatan aku!! Sampai ibu aku takdan nak menulih..hahhaahhaha!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!