Jumaat, Mac 28, 2014

NAYLI PUN TERKONO

Sejak dua hari lalu lagi..anak aku si Nayli Bam Bam dah terkena demam campak..Dua hari sebelum Nayli kena demam campak..adik aku si Aloyah kuih lapis tu kena dulu..
Aku syak depa terjangkit dari aku..

Aku tengok anak aku punya badan dan muka aku rasa sedih sangat..Dia punya campak punya besaq macam aku..Tapi doktor kata antibodi anak aku kuat..kalau baby lain mybe dah demam bagai sebab campka ni kan..Tapi anak aku boleh pulak buat 'lek lu' ja tak demam langsung...cuma aku rasa dia rasa gatal-gatal atau mybe dia rasa sakit satu badan macam aku dulu yang buat dia gelisah semacam..

Dah tu dua tiga malam ni aku punya tidoq tak cukup dok jaga si Nayli ni yang tak boleh tidoq jugak pasal gatal punya pasal..Dok tergaru-garu..Jenuh la aku dok peganng tangan dia nak elak dia dari dok menggaru..Huuuuu!!

Aku harap sangat si Nayli ni baik dari Chicken pox ni cepat sikit la pasai 4hb April Incik Bachok nak bawa dia pi Langkawi...Mak mentua aku nak sangat jumpa Nayli..Yala..dok jauh..kena rentas banjaran titiwangwa baru boleh jumpa Nayli..Dah alang-alang bercuti kat belah utara ni mesti la dia nak jumpa Nayli kan...


Hmmmm...masalah macam-macam..Mybe Dugaan dari Allah kot.




P/S:Aku rasa ni Entri paling serius yang pernah aku tulis..Hohooho

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!