Ahad, Mac 23, 2014

IZZUE ISLAM ADALAH IMPIAN AKU SEKARANG

Masa awal-awal kehamilan aku kat si Nayli Bam Bam ni..aku teringin sangat-sangat la nak jumpa Izzue Islam..boleh kata semua drama lakonan dia aku tengok..aku pun taktau tang mana aku berkenan kat Izzue Islam n sampai aku berdoa la kalau dapat anak lelaki aku nak muka anak aku acam Izzue Islam..Apakejadahnya laki aku muka macam Wolverine punya gagah tapi aku nak muka anak aku jambu plak..hahahhaha..Sampai aku pernah menangis dalam hati bila Incik Bachok takmau bawa aku pi tengok Izzue Islam dekat stadium Batu kawan masa Astro buat program kat sana...Aku mengidam sungguh nak jumpa dia tapi tak dapat..nasib baik ayaq liuq anak aku tak meleleh...hahahhahaha...

Aku dah dapat Izzue!! (dialog Awin Nurin)


Baru-baru ni aku stalk Instagram Izzue Islam..tiba-tiba ja aku punya keinginan mai balik..nak jumpa dia sangat-sangat...Aku pun bagitau la Incik Bachok..dia boleh plak jawab..


"Bawa I jumpa Gerad (betoi la ejaan aku ni??) baru I bawa u jumpa jambu ni..?

Gerad tu sapa??????Pemain bola ka????
Siot jerrr.....


Beberapa minit kemudian....(ditulis selepas uruskan Nayli)

OK...Incik Bachok curi baca entri aku time aku dok menulis..dia kata Gerrard(Ejaan yang betoi pemain bola Liverpool)...Cisss!!!



Akulah yang pertama di hati Incik Bachok Wolverine!!!!


Cibai betol Gerrard ni!


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Suami u sokong liverpool ka? I pn sma minat liverpool

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!