Ahad, Mac 23, 2014

BILA ABANG JEBAT DIHATI INCIK BACHOK

Sejak beberapa minggu yang lalau..nak dekat sebulan dua jugak la aku rasa..
Incik Bachok mesti akan terpacak kat depan TV Astro Maya HD ka hapa tah tepat pukoi 10 malam.
Niat dia tak lain dan tak bukan ialah dia nak tengok Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta lakonan Sharnaaz Ahmad dengan Nelydia Senrose...

Aku mengejutkan jugak la jiwa raga aku yang Incik Bacjok pagi petang siang malam tak kira waktu dunia dia bola..bola..bola tu tetiba ja layan drama..drama cinta dari novel plak tu..cuiishhh!!

Dia punya emosi kalau tengok drama tu..kalah emosi tok aku tengok drama Indon kat TV3..
Satgi dia syok gelak-gelak..Satgi dia marah-marah sampai tampaq belakang badan aku..satgi dia sedih...
Aku tak paham betoi la..aku plak tak brapa nak layan drama tu..

Kalau aku cuba ubah siaran lain mampuih la kena marah dengan dia....
Sebab tu bila pukoi 10 malam ja aku amik keputusan tidoq teruih lagi baguih..
Lepaih tu dok sebut abang Jebat abang jebat..Dah macam gay plak aku rasa..
Hahahahahhahhahahha......

Nelydia Senrose yang segak tu tak pulak dia sebut-sebut..
tak paham aku.....

Aku tengok Sharnaaz Ahmad dah macam kepala gangster ja sejak dua menjak ni..Huiii!!
Agaknya lelaki berjambang memang minat kat laki berjambang jugak kot..


Euwwwwwwwwwww!!


Wa memang ada gaya keunggulan..Bukan takat anak dara,bini orang yang minat wa..suami orang pun minat wa..wa Straight ok...!! Lu jagan cakap banyak arr..nanti wa kasi lambung!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!