Rabu, November 18, 2009

Adakah aku Di ganggu makhluk halus? Ini cerita sebenar

Semalam...aku tak tido lagi..sibuk baca novel penyiasatan sorang2 kat dalam bilik aku..tiba-tiba aku rasa nak terkencing la plak..aku buka pintu bilik nak pi bilik aiq..tengok2..mak aiii..gelap gelita..semua dah tido ka? takpala..aku jalan pelan2 pi bilik air..selesai buang hajat aku..pi masuk dalam bilik,baring atas katil dan sambung balik pembacaan aku yang tergendala tadi..rasa ngantuk la plak..aku pun selimut diri aku..nak tido..tiba-tiba...bulu roma aku yang panjang ni tercacak la plak..apahal nih?tetiba ja..tapi aku wat tak reti la...sambung baring balik..tengah dok menghampiri alam mimpi..tiba-tiba(brapa banyak tiba2 daaaa....) aku dengar bunyi ketukan kat almari..aku pun bangun balik..pi ushar almari aku..takdak pa pun..pi tido balik..baru nak terlelap..bunyi balik..kuat plak tu..aku syak mybe cicak tengah mengawan kot..sebab ganas sangat,sebab tu la sampai berlangar-langgar dinding almari aku sehingga menhasilkan bunyi tok! tok!..tak bleh jadi ni..baru ja aku wat pembersihan almari secara besar-besaran..tak kan da cicak lagi..huuuu! Aku bangun,pi jenguk2 dalam pintu almari..takdak pa pun..
Aku pi baring atas katil balik..kali ni bunyi tok! tok! tu bukan kat almari dah..tapi kat tingkat bilik aku pulak..bunyi ketukan kuat dari luar bilik wat aku syak mybe Alia nak usik aku..tapi bila pikir balik..takkan tengah malam buta ni Alia sanggup kuar umah semata-mata nak usik aku..so,dalam keadaan bilik aku yang tengah bising sebab bunyi ketukan yang kuat dan rasa cam ramai ja dok ketuk tingkap tu,siap bunyi2 cuba nak buka tingkap aku lagi..aku kuar bilik pi bilik Alia,aku try buka pintu dia,tak berkunci,so aku pun masuk la..tengok dia dok baring terlentang atas katil dia dibuai mimpi..aik..aneh ni..bilik dia sunyi ja pun..aku pi balik bilik aku..bunyi ketukan makin kuat..aku syak..mesti da sumthing ni..so aku pun apa lagi,antar mesej kat Encik Bachok bagitau dia aku tengah takut tahap ayam..Pastu aku baca surah Al Fatihah kuat2 dan baca 3 Kul sambil pegang buku yassin..lama gak la aku dok ulang-ulang baca..lama-kelamaan bunyi ketukan hilang camtu ja...bulu roma aku pun tak tercacak dah..aku pun tido la ngan lampu bilik terpasang sampai pagi...

Aku di ambang misteri!!!


Gila betul..gangguan paling dasyat yang penah aku alami..
Huuuuu!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!