Isnin, November 23, 2009

Kontrak Kerja Ceq bersambung ka?? Musykil betoi la...huuuu!

Hari ni Incik Arkitek ada datang mesyuarat kat site...
abis ja Meeting..beliau telah datang kepada hamba..
lalu dia berkata sesuatu kepada saya...

Incik Arkitek:Mira,kontrak you sampai bila tah?

Aku:Incik cakap sampai arini jaaaa...

Incik Arkitek:Ohhh tidak..ujung bulan bleh tak?sebab bulan 12 mesti U msuk kompeni baru..

Aku:Tapi bulan 12 saya tak keja..sebab bulan 1 saya sambung blajar..

Incik Arkitek:kalau macam tu,bulan 12 u boleh datang la sini lagi..

Aku:........(huhuhuhuhu)


Huuu..awat jadi lagu niiiiiii!!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!