Jumaat, November 06, 2009

Aku perempuan la wei..dengarkanlah jeritan batinku wei!!!

Sekarang ni dah la tengah hujan,lebat plak tu..nak terkencing dah ni..dah tu,tandas pulak takdak..kena pi stesen minyak mobil depan sana noh kalau nak terkencing ka,terberak ka.Kat sini ada la tandas sementara..tapi aku rasa orang laki sesuai la guna tandas tu..depa kan kencing berdiri.aku ni walaupun perangai macam laki..tapi cara kencing ofcoz la bertinggung lagi..kalau aku kencing kat situ,maknanya memang akan nampak pungkoq aku la beb..memang tak patut betul la Encik Abu ni..tau la aku sorang ja pompuan kat sini..tapi pada-pada la sama..aku pun da perasaan nak kencing jugak..ingat hangpa ja ka nak terkencing..tengok Shahir pun da berlari-lari anak pi tandas sementara tu..aku ni..mengadap la Incik Arkitek ni berbincang pasal keja..Nak bergerak sikit pun tak sanggup ni..takut terkucil....heeeee!

2 ulasan:

pakcik kordi berkata...

kah kah kah!!!!!terkucil je secara berdiri!!kah kah kah!!!!!

mira amair berkata...

to pakcik kordi:

kalo terkucil secara berdiri..alamatnya meleleh jela air kencing dikaki ku..huuuuuu!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!