Selasa, November 24, 2009

Kata-kata akhir seorang kerani tapak sebelum beliau tamat perkhidmatan dengan Incik Arkitek

Hari ni..aku wat bodoh je datang opis...sangat boring gila babas...
sebab apa?sebab kerja dah xdak..
esok ada Inspection dengan Encik Shahril from Dynamal...
Pastu..hari kamis last aku kerja...
dan jumaat cuti raya haji...
bulan 12..tak keja dah....


Sepanjang 2 tahun aku kerja dengan Incik Arkitek..di site ni...mmg best...
semua laki...
Aku punya suka aku nak wat pa..depa punya suka nak wat apa..aku tak kisah..lantak pi...
depa tak jaga tepi seluaq aku yang kadang pakai kain la jugak...aku pun tak jaga tepi seluaq depa...
Depa nak keja ka..takmau mai ka..tiduq dalam opis ka..aku langsung tak amik tau..
depa melawak kasaq ka dengan aku..gelak sakan ka kat aku..ngusik ka kat aku..
langsung aku tak peduli..
Sebab apa??
sebab depa pun macam aku jugak..
lantak pi kat hang la mira oiii....
Ingat senang ka nak dapat suasana kerja macam ni...
manyak susah woooo!!!

Lepas ni..setahun akan datang..lepas aku tamat blajaq,aku pun takmau kerja pa aku bakal kerja..jawatan pa bakal aku pegang..tapi aku rasa memang payah ar nak sama dengan tempat kerja la ni...
Tapi takpa la...mana-mana tempat..
suasana kerja macam mana pun takpa...janji duit gaji tu penting..
Heeeeeeee!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nice blog..well, i think we shared the same thing..saya pun salah seorang pencinta lelaki kelantan jugak tau..which i think sangat2 mencabar..

p/s:sorry out of topic..hee

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

post gambar incik arkitek bleh?

ceq kesepian ni~

hahaha~

chentaMAYA berkata...

xpe~
keje pas blaja tuh nnti la pk~
hee~

insyaALLAH rezki ade!

Mrs Poyo berkata...

to zara:

incik arkitek sama baya dgn halim othman..sbb depa kwn baik..nak berknalan jugak ka?heeeee!

to ChentaMAYA:

Ceq da interview 2 disember ni..technician krajaan gitu..heeee!


to Phia Sofea:

tau xpe..mmg mncabar sangat2..heee!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!