Selasa, April 14, 2009

Akulah Model Sensasi

Aku telah di tag oleh Zahidah Dihaz17....wiwiwiwi..



Kenapa aku suke pkai bju ni pegi opis..sbb:

1.Aku keja kat tapak bina.Indon byk mak aiii..kalo aku pakai kemeja..tgh aku manjat mana nk tau terselak baju nmpak pusat..pakat2 xkeja la indon2 2..
2.paha aku agak drumstick..tp fara fauzana lagi la bsar..so aku kna pkai bju yg labuh takat atas lutut sket....
3.Punggung aku besar ala jennifer lopez ngeh.ngeh..ngeh.....mnonggek ja..jd aku nk cover punggung aku...
4.agak seksi pada bhagian dada..aku suka..aku pn nk jd mcm artis gak..kwang3..
5.kalau aku pkai baju ni aku nmpak kurus 2 kali ganda..wiwiwiwiwi..

aku nak tagged:

1.Jennifer Lopez
2.Fara Fauzana
3.Johnny Depp
4.Aishwarya Rai
5.Irma Hasmie
6.Semua Follower aku...

Ngeh..ngeh..ngeh..

2 ulasan:

a.b geldofg berkata...

hehehehe ko memang comel..bab bbir tu yg comel sgt2

Mrs Poyo berkata...

hehe..bibir cmel?wah..kalah Angelina Jolie la kot noh?Hahahahaha..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!