Rabu, April 22, 2009

Benci Gua!!

Sekejap lagi aku akan Defect List untuk Blok Akademik 2 plak..malas btul nak memanjat sampai tingkat 9.Wahai Kementerian Pendidikan..nape korang nak wat skool sampai 9 tingkat..4 tingkat ckup arrr..penat tau pkerja seperti aku dok panjat hari2..dah la lif pun xpasang lagi..!!!
Pastu..aku kena panjat sorang2 plak..kalo ada geng best ar jugak..dulu ada Shahir best gak panjat dengan dia sambil2 dengar dia cerita pengalaman dia bkerja dalam bidang ni..tapi Shahir plak p jaga site kat Sintok plak n setiap hari jumaat bru nak mai site ni..waaaaa...Tension aku kalo mcm ni...!!!!!

Aku dengan gaya malas yang keterlaluan

12 ulasan:

a.b geldofg berkata...

ksian ko

ala knapa gmbr tu tk nmpak bibr ko yg cntik tu :(

Mrs Poyo berkata...

to ab:thank la sbb hang ksian kt aku..aku hargai..wiwiwiwiwi..

sja xmau tunjuk bibir tu..hohoho..

a.b geldofg berkata...

nak tgk juga bibir ko tu
(nasib baik ada gmbar atas tu)

Mrs Poyo berkata...

to ab:
bibir aku mmpunyai peminat..jeles aku..hohohoho..

a.b geldofg berkata...

alangkan indahnya kalau bibir tu mjadi mlik aku
hehehehehe

aku pminat stia bibir ko

Mrs Poyo berkata...

to ab:

hehehe..bibir aku berasa bangga..cisss..

a.b geldofg berkata...

salam kt bibir ko ye
ckp aku rindu ktt dia
hehehehe

Mrs Poyo berkata...

to ab:

dia jawab salam ko n ucap tima kasih kat ko sbb minat dia..korg da skandal ke apa nih?
hohoho..

a.b geldofg berkata...

ayo aku dah kena tgkap basah !

Mrs Poyo berkata...

to ab:

ko main dalam ujan ek?sbb tu kna tangkap bsah tu...kan3..
hihihihi..

a.b geldofg berkata...

heheheheh
jom kuar mkn

Mrs Poyo berkata...

to ab:

huikk..awalnya kuar mkn..waktu rehat pkul 1 la bai..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!