Rabu, April 29, 2009

Tidur

Aku ada masalah untuk tidur sejak seminggu yang lalu dan esok adalah genap seminggu tokwan xdak di alam ni..mybe masalah tidur aku ada kena mengena ngn tokwan?Bagi mengelak aku sakit kerana x ckup tidur,darling mula memantau waktu tidur aku.Tepat pukul 10 malam aku mesti masuk tidur padahal aku boleh tipu dia dengan pura2 tidur kerana jarak darling ngn aku adalah 3 jam perjalanan..

Jujur la plak minah Penang ni...

Itulah adalah kata2 sepupu aku yang sekarang menjadi teman tidur Tok sejak ketiadaan Tokwan ni..

P/S:Aku mula boleh terima ketiadaan tokwan sekarang ni setelah menerima amukan dari Darling..huhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!