Selasa, April 21, 2009

Aku Dan Sepupu2 Ku

Aku ada ramai sepupu..tambah2 belah mak aku.dan kami suma rapat antara satu sama lain.Tapi aku da feveret sepupu aku sendiri.Maknannya dalam byk2 sepupu yang aku ada,mereka lah yang paling aku suka...


1.Ahmad Shaffi

Ahmad Shaffi adalah anak bungsu kepada Makjang aku,adik mak aku.Berusia 4 tahun dan pandai menari Shuffle.Betoi..aku tak tipu.Memang dia pandai menari pun..


2.Muhammad Fareez Imtiyaz

Imtiyaz adalah anak bungsu Makcik aku,adik kepada makjang dan mak aku.Berkulit putih dan tembam.Menurut tokwan,masa aku kcik2 aku sedebab Imtiyaz..Tgk..lentok gila dia kat dada empuk aku sampai Darling pun jeles bila tgk gambar ni..hahahahaha..


3.Anuar Rahimi


Anuar adalah anak tunggal Makcik aku,adik abah aku.Tahun ni amik UPSR.Dia memang kelakar macam mak dia dan kalau dia ketawa memang bunyinya amatlah kelakar.Macam kartun..hihihihi..

4. Aiman Najmi

Aiman merupakan anak Paklong aku,iaitu abang sulung mak aku.Sama umor dengan Darling dan masih belajar di Universiti Pertahanan Malaysia.Tentera laut.Dia paling bijak daripada semua sepupu aku dan bekas student MRSM Pendang.Aku rapat dengan dia sejak kecil lagi tapi tuntutan kerja dan belajar membuatkan kami renggang sikit.

5.Nur Syazwani

Wani adalah anak kepada Pakngah aku,abang kedua mak aku.Dia sama umor dengan aku dan berperangai gila2 seperti aku.Kelam kabut seperti aku,bersuara kuat seperti aku dan ketawa kuat seperti aku.Kami pernah bekerja bersama sebagai salegirl di pasaraya Longwan selama sebulan dan bekerja di kilang Sony Perai selama 4 bulan sebelum aku Konvo dan mendapat pekerjaan di Ariffin Arkitek dan dia dapat kerja ditempat lain.

P/S:Aku terpaksa padam muka aku kerana mempamerkan muka kesejukkan yang keterlaluan

1 ulasan:

MiSs. iEkA berkata...

cute gila baby 2 mira..
geramnye...

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!