Isnin, April 20, 2009

Ditaman Bunga Dan.....

Aku dan Darling bersiar2 ditaman bunga.Tiba-tiba Darling cuba mengejarku.Aku berlari-lari anak cuba mengelak darinya sementara Darling mendepangkan kedua tangannya bagi menghalang aku.
"hahahaha..xnak la..malu la..orang tengok tu.."aku bersuara sambil berlari2 anak.
"Ah,bia la..nak kejar sayang gak.."jawab darling dalam pelat kelantannya.Tiba2 Darling dapat menangkapku dengan memeluk pinggangku dari belakakang.
"Yeahhh..dapat dah!!"Darling bersuara sambil ketawa dengan kuat.Aku pun turut sama ketawa.Kemudian kami sama2 baring diatas padang rumput yang luas dan hijau.Kami masih lagi ketawa sambil melihat langit yang membiru ditambah pula dengan awan yang membentuk pelbagai bentuk.Kami masih lagi ketawa.Makin lama makin kuat tanpa mempedulikan orang lain yang turut berada disitu.Darling mengeletek pinggangku pula dan aku ketawa dengan sekuat-kuatnya.Alangkah bahagianya saat itu.Tiba-tiba aku terasa seperti sesuatu benda yang lembut dan besar mengenai kepalaku diiringi satu jeritan.
"Woooiii!!!!!!"
Aku membuka mata sambil melihat sekeliling.Aku dalam bilik yang samar2 gelap dan adik aku berada disebelahku.
Cisss!!!!!
Aku bermimpi rupanya..
Huhuhuhu...

3 ulasan:

a.b geldofg berkata...

suka masuk blog ko tgk gmbar ko kt atas tu...comel mata dgn bibir tu
hehehehe

mira amair berkata...

to a.b:hoho..yeke ab oiii..tima kasih..wiwiwiwiwi..

MiSs. iEkA berkata...

hahaha... baru je nk feeling kn..
tgk2 mimipi..
hehehe...
mimipi leh jdkn 1 cite novel ni..
huhu..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!