Rabu, April 22, 2009

kerja

Aku rasa budak2 yang bakal belajar kat sekolah yang aku jaga sekarang untung gila.1st sekali kalo sape2 dapat kals kt tingkat 4 mmg untubg..anginnya mai aii..!! sepoi2 kuat..bikin aku ngantuk..nasib baik x tertidur atas tuh dan aku pasti..gerenti ah bkn takat budak,cikgu pun bleh tertido masa mengajar.2ndnya plak..view permandangan dari tingkat 4 dh cun..belum lagi tingkat 4,5,6,7,8 sampai 9 tuh...lagi 1,dorang ada lif..nape masa aku skool dulu xdak lif..aku jeles nih..Waaachaaa!

Tuh gmbar buntot keta kancil aku..kale lain plak.. saja nak tunjuk..hohoho..bila siap suma jln mesti permandangan bawah cantik

yg berbukit2 tuh adalah Pulau..ya..ya..blah pulau sana aku belah seberang..ni tingkat 4..kalo tingkat 6 bleh nampak komtar beb!

malas nak upload byk2..sbb aku bw kamera bkn utk amik gambar permandangan ke ape..aku kena amik gambar camni ha...

Pkerja indon sedang memasang atap bumbung






7 ulasan:

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

best nya!

aku nak appy ajar kat situ nnati~

hahaha~

mira amair berkata...

to zara:

Owh..silakan Miss Zara..

hehehe..

a.b geldofg berkata...

bilalah ko nak siapkan bngunan aku ni

mira amair berkata...

to ab:

Encik nak saya siapkan bile?hohoho..

Princess Liyana berkata...

huhu menarik..dl2 tkde lift pun..hihi..

salam knal;)

mira amair berkata...

To Princess Liyana:

tu la..mnarik kan..jeles ni..

salam kenal jugak..

Princess Liyana berkata...

;)

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!