Khamis, Mei 14, 2009

Tok Sunyi,Paksu rimas..

Sejak Tokwan meninggal aku tau Tok rasa sunyi..
dan sekarang Paksu plak rasa rimas sebab..


Pagi2 semasa bersiap nak pi keja..

Tok:Lie,hang kawin la...bleh gak bini hang teman mak bila ang pi keja.
Paksu:Xmau ah ceq!!!



Semasa makan malam..

Paksu:Mak,Ceq amik bibik sorang teman mak n wat keja umah kat mak mau dak?? Tok:Takmau ah mak..keja rumah mak bleh wat sendiri..
Aku:Tah,dari paksu amik bibik..baik kawin..bayar hantaran skali ja..ni bibik kena bayar tiap2 bulan..

Tok:Btul la Lie..hang kawin la..wat teman mak..

Paksu:Ceq nak lari la macam nih!!!!

Dalam kete ke pasar..

Tok:Lie..hang kawin la..bleh bini hang pi market ngn mak..hang xpayah susah2 bawa mak dah.. Paksu:Arrggghhh!!!


Makan tengahari...

Tok:Lie..hang nak sapa?bagitau ja..mak pi cari..
Paksu:Ceq nak keta sebijik lagi..bleh cari dak??



Masa tengok AF..

Tok:Lie..punya byk perempuan yang da..xkan satu pun hang tak berkenan..cakap ja sapa..mak pi pinang..
Paksu:mak oii..ingat cari bini cam cari kereta?cantik sikit..berkenan terus sambar..payah nak cari bini yang bgus mak oii..dapat perempuan tak hormat mak,mata duitan,suka kontrol..baru mak tau..perempuan la byk camtu..satgi bayang Ceq pun mak x nampak dah...

Tok dan Aku n Sepupu:Errrkkk!!!


Mybe sebab tu paksu tak kawin sampai la kot..
tapi lepas tu dan hari2 seterusnya...

Tok:Lie..bila nak kawin..?kawan2 hang suma dah kawin..
Paksu:Ayoyoyo..



Paksu:
Gua nak idup dalam blues pun mak xbagi...

8 ulasan:

miSs_DeERaz berkata...

kesian paksu cik poyo... rimas dan lemas!! :))

joegrimjow berkata...

idop dlm blues ok watt

aishah_conteng_je berkata...

meh saya tolong jaga tok dgn puksu kamu..

ngee..

kegatalan melanda~

mira amair berkata...

to miaa deeraz:

dh tua dh..kna kawin..xleh rimas2..hohoho!

Joegrimjow:

jom kta sma2 blueslah kalo cmtu..huhuhu..

Aishah:

sila kasi alamat dan no fon..hhahahaha!

aishah_conteng_je berkata...

alaa..kamu tanyakan la dulu kat puksu tu...mahu sampai bila dalam blues?

Precious berkata...

Ayo yo ... Hih hi hi ..

a.b geldofg berkata...

kan dah ckp...kawin cpt2...ajak kawin tk mau...mmilih!

mira amair berkata...

to Aishah:

xtau la Aishah oii..dah ditnya byk kali..trsengih2 ja..hohoho..

to Precious:

ayooyoo..amma!

To ab:

masih perasan muda utk kawin..wuhuuu!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!