Rabu, Mei 20, 2009

Lari dari rumah,kena rogol..salah mak bapak ka?

Balik sekolah jumpa jantan kat bus stop..sembang huhahuha..gelak macam jalang.Mak nampak,mak rasa malu..kat rumah ajar baik2..tapi kat luar wat perangai plak..mak terus pegi serang..marah2 tarik msuk dalam keta..sampai rumah kena marah lagi..kena penampar sedas 2 das..merajuk..masuk bilik kunci..mak panggil keluar boh layan..dalam fikiran xde menda lain..pikir nak lari dari rumah...

Bila malam mak panggil makan..tapi takdak jawapan..try buka pintu tapi pintu kunci..mak panggil abang..abang try buka..tapi tak bleh jugak..abang pecahkan pintu..tengok xdak sapa..mak panik..abang panik..ayah yang masih lagi kat tempat keja pun panik..

Naik motor dengan kawan..kawan pulak yang tak boleh pakai..kawan jugak yang hasut suruh lari..tiba2 motor kena sekat..sekumpulan mat merempit bermuka jahat..kena bawa lari masuk dalam ladang kelapa sawit..dirogol beramai2 berkali2 sampai lembik separuh mati kena tinggal..

Bila sedar baru nak nangis..balik pula ke rumah cari mak..padahal sebelum ni maki mak..hamput mak.sebab mak marah je..bila dah kena baru nampak mak..baru nampak abang..baru nampak ayah..

budak2 zaman sekarang..macam tu la..

6 ulasan:

aishah_conteng_je berkata...

erk...nauzubillah~

mira amair berkata...

to aishah:

ni reality zaman sekarang..huhuhu..

a.b geldofg berkata...

aku salahkan negara
hehehehe
sb tk ikut hukum allah

mira amair berkata...

to ab:

ya btul tu..kalo ikut hukum allah mybe aku cntik bertudung sekarang..huhuhuhu..

Azua Hassan berkata...

Hm

Azua Hassan berkata...

Alu

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!