Jumaat, Mei 08, 2009

Aku dan minggu keperempuanan aku

Bila aku menghadapi minggu keperempuanan aku..emosi aku aku terganggu dan berubah2.Kejap rasa sedih,kejap rasa nak marah,kejap rasa tidak dipedulikan.Macam2 ada..2 malam lepas..menggunakan kancil turbo aku,aku melanggar motor kesayangan abah.Ya..disebabkan amarah yang menggila dan tidak diketahui puncanya,aku nekad melenyek motor 'rezeki' abah yang dibuat hiasan di depan rumah sejak sekian lamanya..hohoho..dan kesannya,no plate aku patah dan hancur..dan seperti biasa abah hanya diam walaupun aku tau dia amat marah sebab aku melenyek motor yang menjadi kesayangannya itu sejak berbelas-belas tahun yang lalu..nasib baik aku melenyek motor abah yang tak bernyawa tu walaupun kadang-kadang abah anggap dia bernyawa..kalau yang bernyawa macam mana?kalau yang bernyawa mybe babi kot,yang kandangnya 4 km dari kawasan perumahan aku,ataupun pemilik kandang babi tersebut..huhuhu..

Minggu ni juga Darling terpaksa melayan kerenah gila aku seperti bulan2 lepas pada minggu keperempuanan yang sama..hohoho..
selalunya Darling terpaksa mendengar kata-kata aku yang boleh menaikkan anginnya yang sememangnya kepala angin.Tapi demi minggu keperempuanan aku,dia terpaksa menahan barannya mendengar kata-kata seperti ini..
"Sayang benci you! benci you! benci you! benci you! benci you!"

Ataupun...

"menyampah!! menyampah!! menyampah!! taknak cakap dengan you!!!"

Dan kadang2 terpaksa pula pulang segera ke rumah bila dia berada diluar demi melayan aku bila aku mula menghantar sms seperti ini..

Nak you sekarang gak!! nak you!! nak you! nak you! nak you! nak you! nak you! nak you!!!!

Aku kesian pada Abah dan Darling.
Tapi bersabarlah wahai orang tersayangku..
Perangai jelekku ini hanya datang selama 5 hari setiap bulan ja..
huhuhuhuhu...

6 ulasan:

a.b geldofg berkata...

ooooooooo dah ada drling ye :(

a.b geldofg berkata...

emmmmmm

drling tk marah ke ni?

mira amair berkata...

to ab:

xdak sbb darling nak marah..dia bkn tau mira da blog nih..hohohoho..

a.b geldofg berkata...

jom kita skndal..tnpa pgetahuan drling ko......aku suka sgt kt bibir ko tu...eeeeeeee geram!

mira amair berkata...

to ab:

uikk..ajak Ceq skandal..Ceq suka..tp ceq dh lama dh tnggal dunia skandal2 nih..Ceq nk jadi setia plak..ko lambat setahun la ab..kalo x mybe aku skandal ngn ko kot..hohoho..

penanggah berkata...

haahaaa...kuiikuiiii.. paham..pahamm..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!