Khamis, Mei 21, 2009

Kawan aku kawin..aku plak pening..

Aku dapat 2 undangan ke kenduri kawin..wahhh!! hari yang sama..dua2 kawan aku..Sorg kat Sungai Petani,Sorang kat Kulim..Aku kat Penang nih,dah pening..huhuhu..rasa cam nak g dua2 skali..tp sempat ker?kalo xpegi,kang kalo aku kawin dorang xmai plak..(wah..sudah berpikiran jauh..pdhal benda tuh mybe jd 2 ,3 tahun akan datang..hohoho!)

Relax..gua akan usaha jugak pegi 2 2 tempat..
yang penting..Semangat!!

4 ulasan:

sha89 berkata...

wahh...best nye g kenduri kawen..lg2 kawan kita sndri yg kawen...

sng cite, g dua2...tp kena gerak awal la...dan bersedia utk jdi org plg bz aritu hehe~~:)

tahniah utk kawan yg kawen tu k.

mira amair berkata...

to sha89:

xnak jd org paling bz la..nk dok mkn jek..hahahahaah..

a.b geldofg berkata...

kita kawin nanti diam2 je
jimat duit kita kan?

mira amair berkata...

to ab:

ye la..jom kawin nak..xsbr dh nih!!
hihihihi..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!