Rabu, Julai 01, 2009

Award dr kawan aku, Yulan

Aku ni skrg agak sbuk ngn kerja2..jd amat jarang la nk belek2 blog orang lain.Tapi sebab arini aku sakit gigi dan lepak je dalam opis..malas nak pnjat2 bangunan..jd aku pun pegi la lawat blog2 kawan2 aku lbih2 lagi kawan2 masa kat politeknik dulu dan aku tak sangka plak kawan sekelas aku si Yulan ni da bg award kat aku...nk tgk?Tarrra...!



To Yulan,Thank sgt2 k...

3 ulasan:

penanggah berkata...

woiiii yoo..!! best la lu dapat award.. patut ler gua ado baco kat surtkhabr tamil nessan page 6 pagi tadi.. tak per nt gua bagi award untuk sakit gigi plak... hehee

Princess Liyana berkata...

wah!bestnye dpt award..huhu;)

mira amair berkata...

to penanggah:

glamer gak aku,tamil nessan pn da brita pasal aku..muahahahahaha..

to princess liyana:

best smpai nk trjun bngunan..hahahaha..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!