Rabu, Ogos 15, 2012

CUTI RAYA PART 2

Oleh sebab bulan puasa jadual balik kerja kami diubah dari pukul 5.30ptg ke 4.30ptg,maka jadual datang kerja kami kat TM ni pun berubah jugak la..dari pukul 8.30 pagi masuk kerja..jadi pukul 8 pagi dah kena masuk kerja.Dan pagi tadi aku sampai opis lagi seminit waktu masuk kerja..Aku pi parking keta..pi punch card....then tergedekgedek la berjalan pi kat opis aku..masuk ja dalam opis..aku tengok opis gelap gulita..!!

Aiiiii..heran jugak la kan..ni dah pukul 8 dah ni..awat takdak sapa dalam opis aku ni..Selalunya pukul 7.30 pagi orang dah mula mai melepak kat tempat masainmasing sambil layan MalaysiaKini..takpun facebook..takpun buka Mudah.my..Ni aku masuk opis..opis gelap..sapa pun takmai lagi..takkan pakat cuti kot satu opis kan..??So,aku dah mula naik tak sedap ati..ni kalau sampai pukul 9 pagi sapa pun tak mai lagi memang aku pun nak blah sama la ni..hahahahhahahahahha...

Jadi oleh sebab suasana gulap gulita..aku pun berjalan la nak pi kat suis lampu..elok nak sampai ja kat suis lampu..baru aku sedaq..rupanya ada orang la..tapi pakat tidoq kat tempat masing-masing..Wakakakkakakakakakka...pagi-pagi dah buat halll...sampai opis lena dulu..patot la suis lampu tak buka..bajet nak bagi rasa malam-malam sikit la kan..hahahaha..
Mentang-mentang Bos cuti..hampa buat pasai noh..hahahahahahah..
Mati-mati aku ingat depa semua pakat-pakat bercuti..hahahahha..
Siot je!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!