Isnin, Ogos 06, 2012

HULK HOGAN

Sebenarnya,dekat rumah aku..ada sehelai seluaq yang aku suka pakai.Seluaq tu agak ketat macam aku nak pi gym tapi aku suka pakai seluaq tu sebab kainn dia selesa bagi aku.Dan seluaq tu kale hijau terang..hahahhaha..Abah aku plak memang cukup menyampah bila aku pakai seluaq tu,tapi apa aku peduli kan..janji aku rasa senang hati sampai la satu hari..Time aku tengah masak untuk berbuka kat dapuq..tiba-tiba abah aku mai..


"Hulk Hogan masak apa hari ni?"Abah aku tanya.

"Mana la akak tau dia masak pa..pi tanya dia sendiri.."Aku jawab..Abah aku pun diam sambil berdiri sebelah aku.Beberapa minit kemudian baru aku perasan..

"Oooooo..abah samakan akak dengan Hulk Hogan!!!"Abah akku pun gelak mengekek sambil blah dari situ..
Cisss!! Cisss!!! Cisshh!!!




Seluaq gua lagi ketat dari lu la Miss Poyo!! Tengok ni!! Hummhh!!




Cissss!! dan Cissss lagi!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!