Khamis, Ogos 30, 2012

NAK BELI HANSET

Aku ni berapa kali dah taktau dok post nak beli hanset baru..tapi haram tak beli-beli lagi pun..hahahah..Asyik pakai yang cekai-cekai ja dari dulu sampai la..
Tapi kali ni aku macam tekad ja nak tukaq baru(tekad la sangat!!) sebab hanset terbaru aku pakai ni..jauh lebih kuno dari Nokia Classic yang aku pakai sebelum ni walaupun dia jenama Samsung..hahahhaha..

Hanset terbaru aku ni bukan saja kuno..malah aku rasa macam setaraf ja dengan hanset Nokia 3310 dengan bunyi ringtone alien dia tu..hahhahaha...Aku rasa Aloyah pun tension dengar bila malam-malam ja time Incik Bachok call aku(Aloyah dah ada bilik besaq dari bilik aku pun mai tidoq dengan aku lagi..) hahhahaha...

Aku pun taktau ni Samsung jenis apa..tapi yang aku tau memang menyesal gila la ni sebab kerana aku bergaduh dengan Incik Bachok pada satu malam tu..aku pi lempaq hanset Nokia classic tu kat dinding bilik aku sampai pecah..hancuq..tudia..ganaih gila aku..dah tu..aku pi pijak-pijak pulak sampai kaki aku luka kena serpihan hanset tu..nah amik kau..geram punya pasal kan..hahhaha..Last-last nah ambik..padan muka aku..ikut hati sangat..

Tak pasal-pasal aku selongkaq laci almari buku abah aku..kot-kot la ada hanset yang tak digubakan ka..dalam tu..ada banyak..haram sebuah pun takdak bateri..samsung ni ja ada..sebab tu aku balun hanset tu...hahahhaha..

Jadi impian aku nak caras hanset Vivaz Incik Bachok(beliau ada dua hanset..Samsung yang deroid-deroid tu..aku taktau la jenis mana..dengan Vivaz) tak kesampaian sebab dia takmau bagi hanset tu kat aku..padahal masa raya ritu cakap nak bagi..waaaaaaa..mybe dia takut Vivaz tu pun hancuq aku kerjakan kot..hahahhahaah...

Oleh itu..aku kena la beli hanset sendiri kan..tapi tula..nak beli hanset pun kena tengok keadaan sama..la ni duit aku dok keluaq macam ayaq ja ni sebab nak bayar itu ini hal kahwin ni..kena tunggu la gamaknya semua setel..duit yang mana lebih..aku beli hanset la..huhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!