Selasa, Ogos 07, 2012

HAPPY BIRTHDAY SWEETHEART!!!

Hari ini ialah hari Jadi Incik Bachok.Dah tiga tahun berturut-turut aku rasa Incik Bachok punya Brithday jatuh time bulan puasa.Dan dah tiga tahun Berturut-turut kami celebrate besday dia masa berbuka.
Sebenarnya sebelum ni aku rasa time besday dia aku jarang nak tulis entri panjang-panjang kan..tapi tahun ni..rasa nak tulis plak...hihihi..


Aku start kenai Incik Bachok bulan Jun 2008.Time tu umur Incik Bachok yang tertulis kat page Friendster dia la umur 18 tahun.Sebabnya ialah dia tak sampai lagi 7hb Ogos,so dia tulis umur 18 tahun la..padahal kalau ikut tahun umur dia dah 19 tahun dan aku umur 21 tahun..Usia tu bagi aku dah berginjak masuk alam kedewasaan dah dan Incik Bachok plak di penghujung alam remaja..hahahhahaha..Pejam-celik pejak-celik akhirnya sat ja tahun ni dia dah umur 23 tahun tahun.Dan bagi aku la...semakin meningkat umur Incik Bachok ni..semakin banyak perubahan yang berlaku pada diri dia.Rasa macam kaum mak-mak plak dok tengok perubahan diri anak depa..muahahhahahahahahhaha...

So,aku harap-harap la..akan-akan datang ni..banyak lah perubahan yang dapat beliau capai..yang mana yang buruk ditinggal-tinggalkan..yang baik ditambah lagi supaya jadi bertambah baik..
Al-Maklum la..lagi dua bulan kami akan bergelar laki bini yang sah khennnnn...

(Ucapan Untuk Incik Bachok) Dihari yang berbahagia ini..sayang nak ucapkan Happy besday dekat you..Semoga panjang umur sampai boleh tengok manusia cipta kereta terbang dan keretapi terbang macam filem Back to The Future tu..hahahahaha..Murah rezeki selalu sebab nanti boleh sayang pau duit you banyak-banyak..muahahhahahhaha..Sihat sentiasa disamping sayang(jagalah pemakanan anda) dan semoga dilindungi dari panahan mata perempuan-perempuan lain(hahhahaha..ini lawak ok..hahahha) dan dilindungi keimanan You di dunia dan Akhirat..




Sekian,Wassalam...


P/S :Malam ni kami Celebrate..hihihihi!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!