Khamis, Disember 08, 2011

AKU TENSION

Aku memang tension gila babi la ni!!!!!!
Awat laki tu tiba-tiba dok kacau hubungan aku dengan Incik Bachok hah!!!!!
Tak pasal Incik Bachok dah syak aku macam-macam..
Memang cilaka lah!!!!!!!!

Memang perangai macam cibai sebijik macam mak dia,cari pasal dengan aku..Memang aku tak kira lah!!!!
HAari ni kalau takdak hal..aku nak buat perhitungan dengan dia..Siap arrrr!!
Aku dah lama tak gaduh dengan orang ni..memang bara gila..
Babi lah jantan!!!!!!!

3 ulasan:

Penanggah berkata...

sabau.. sabauuu miss poyo.. biaso la lelaki mana yg x jeles bila awek kena kacau.... alaaa jeles tandanyer sayang banget tu.. huhuhuuu

Amira Amair The Poyos berkata...

Penanggah..

ahahhaha..ok la atas nasihat hg..ni aku tak puas hati dengan mamat tu ja ni..dia xdak plak kat opis dia..cissss!!

ctnorhatika berkata...

dia jeles kt mira kot..maybe ada hati kt hg mira..hehe~ sabo ye...

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!