Jumaat, Disember 02, 2011

LELAKI MELAYU YANG SAYA MINATI ( ARTIS)..DAN INCIK BACHOK SILA JANGAN BACA

Walaupun aku ni jenis suka tengok cerita bohong dari Hollywood,Cerita mengarut dan banyak mengopy macam filem Bollywood dan cerita macam fairytale macam cerita Korea tapi kebanyakkan cerita Korea takdak Happy ending pun macam Fairytale tapi ini bukan bermakna lelaki yang aku minat dan teringin nak kapel ialah seperti lelaki Holly,Bollywood mahupun Korea..Walaupun lelaki Hollywood gagah(nipu benar..banyak pakai stuntman),lelaki Bollywood jiwang dan lelaki Korea comel tahap cipan..tapi aku punya taste tetap pada lelaki yang bermuka melayu..bukan Pan Asia..mahupun Pan Pizza..




Berikut adalah senarai 5 orang lelaki Melayu(artis) yang berjaya membuat jantung aku berdegup kencang bila tengok depa..hikhikhikhik..gatai...





5. Iqram Dinzly





Mamat ni..aku start minat masa 1st time dia berlakon dalam iklan Petronas yang jadi watak anak tengah mandikan orang tua dia yang buta..Bertambah aku minat bila dia berlakon dalam drama Dunia Baru musim kedua.Gila nak habaq mai..watak Madihah yang yang Anne Ngasri pegang tu..kawan-kawan aku cakap sebijik macam berwatakan aku..Sengal!! jadi aku pun berangan la mana nak tau dapat BF macam wata Darius tu kan(Aku tak pernah kapel masa study dulu)..sekali dapat Incik Bachok..wakakakakakakak..Apa-apa pun setiap kali aku nampak Iqram berlakon kat TV..Beliau berjaya buat jantung aku berdegup kencang sejaauh 80km/jam..hahhahahahahah






2.Sharnaaz Ahmad



1st time aku tengok mamat ni berlakon dalam drama DOTTI..Ala..cerita drama pasai perempuan bertubuh besaq tapi muka kiut tu..hahahhaha..Aku suka tengok dia dengan perwatakan dia tu..Dalam serius muka tak senyum..ada jugak lawak dia..hahhaha..Dia pun pandai pegang watak lawak-lawak..jahat jugak..Dengar kata tak lama lagi satu lagi Novel terkenal tajuk Bicara Hati akan tayang kat Astro..dia pegang watak Tengku Shahran..Waahh..sejak bila aku dah mula suka drama yang diambil dari novel ni..heee!!! Tak baca novel takpa..sebab BORING!! Tapi layan yang diTVkan best la skitkan...hahahhaha..Apa pun..beliau berjaya buat jantung aku berdegup kencang selaju 120km/jam..ngeeeeee!!





3. Adi Putra





Mamat ni memang marvelep la..tak kira la dia pegang watak baik ka..jahat ka..aku still jugak minat nak tengok..Walaupun dia pegang watak jahat gila babi pun..dia still nampak menawan la pada mata aku..dengan gaya dia yang tersendri tu..aku dah jatuh hati..Apapun...beliau dah buat jantung aku berdegup laju 200km/jam..hahahahhahaa



2.Aaron Aziz





Arrgghh...arrgghhh..AAron!! Aaron..lap u lah!! Aaron!!(jerit macam perempuan gedik..hahahhaa)..Mamat ni memang raja Romantik la..Aku yang tak minat lelaki romantik terus suka lelaki romantik..Aku minat tengok watak yang dia pegang dalam drama Nora Elena..Gila romantik..Caring..Ishh!! Gagah lagi..tiap-tiap malam aku harap dapat mimpi dia mengembara ke alam fantasi dengan aku..tapi tak dapat..geramnya!! bila aku tengok dia ja berlakon dalam drama Nora Elena tu..berhari-hari aku akan teringat keromantikan dia tu..Ayoyo..gilalah!! Kelmarin aku tengok filem Ombak Rindu..tengok ja dia pegang watak Hariz tu...malam semalam terus harap dia muncul dalam mimpi aku..memang betoi..aku mimpi aku jadi macam Izzah tapi tah macam mana Incik Bachok la jadi Harizz...kecewanya..hahhahahhaha..Aaron...untung la bini hang.dapat kahwin ngan hang!! Suka!!! Argghhh!! Aku tak dapat kawal perasaan aku terhadap Aaron dah ni..Aku punya jantung bila tengok gambaq or drama lakonan dia..berdegup kencang laju gila...400km/jam..trcabut enjin..hahahhahahha....





1. Remy Ishak





Walaupun Aaron Aziz telah buat aku gila taksat...tapi nomboq satu jatuh jugak kepada Remy Ishak..hahahhaha..sebab apa?sebab aku suka lelaki berkulit gelap macam dia..hahahahha..Memang taste aku pada laki kulit gelap..apa hangpa nak kisah kan..tiap kali aku pi Keyell..aku harap aku dapat terserempak dengan dia..Tapi Alih-alih adik aku si Aloyah tu plak terserempak dengan dia dalam lif kat Kondo makcik aku duduk..dia siap tanya adik aku lagi nak naik tingkat berapa..dia nak tolong tekan butang lif tu..Arrgghhh!! Aku jeles gilalah!! sepatutnya aku yang ada kat tempat Aloyah tu..Wuuuuuuuu!!! Dan kadang-kadang aku rasa Incik Bachok macam Remy Ishak..(sila muntah sekarang) hahahaha..biaq la aku nak kata dia macam remy Ishak..boyfriend aku..bukan boyfriend hampa kan..hahahahahhaha..Tengok renungan dia kat gambaq ataih tu..Fulamak..buat jantung aku berdegup selaku 500km/jam...meletup la aku..hahahahhaha!!



Ok lah....nak pi meeting sat









1 ulasan:

SuE_haNa berkata...

hahaha..gila punya banyak calon daa..tapi calon ang yang no 2 tu mmg la aku gila..asl nmpak dia blakon cop jgn spa ubah siaran..aku nk usha muka dia ja.masa dok layan cita nora elena dulu 2 malam bturut2 aku mimpi muka aaron..perh mmg masyuk ar..sedaq2 ja tiduq tsenyum aku mcm kerang busuk..hihi..hope aku dapat mimpi lagi la muka aaron ni..dapat laki mcm ni pun best gak..loving..caring.tgk dia ngn anak dia pun tau dia ni mmg mithali n bega anak..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!