Rabu, Disember 07, 2011

INCIK BACHOK..SILA KAWAL PERASAAN ANDA(ENTRI SERIUS NI)

Tadi,baru a taksat tadi Incik Bachok bagitau aku yang dia nak tidoq awal sebab dah berapa hari dia tidoq lewat....Jadi lepas ja cakap fon ngan dia..aku terus pi tengok tv.Tengah layan tv baik punyeerr tiba-tiba ja Incik Bachok contact aku semula..Dia soal aku samada aku dok sembang lagi ka dengan lelaki yang pernah aku cerita dulu kat entri sebelum ni...yang mesej aku secara tiba-tiba then Incik Bachok terbaca mesej tu lalu megamuk la mamat ni kan...

Jadi aku bagitau dia,sejak dari arahan yang Incik Bachok suh aku jangan layan lelaki tu lagi..nak senyum ka..nak sembang ka..nak bertegur ka..semua jangan..jadi aku ikut la cakap dia..awat plak dia nak tanya lagi benda tu..sebab aku rasa benda tu dah setel dah pun..kenapa plak tiba-tiba nak tanya lagi betoi dak?


Tapi Incik Bachok cakap yang lelaki tu ada mesej dia dan tanya dia satu soalan yang buat dia rasa sakit hati..Dan aku rasa mesti hati Incik dah bara bukan main kan...Aku pun taktau la apa motif dia tetiba ja mesej Incik Bachok dan tanya soalan yang boleh buat Incik Bachok punya kepercayaan dia kat aku hilang sat...Dan aku tak pasti awat setelah lama dah benda yang tu jadi tiba-tiba ja nak mesej kan..memang betoi la kata orang-orang kat opis aku selamani...mamat ni sebijik perangai macam mak dia..suka cari pasal dengan orang.


Lepaih tu bertambah kacau plak bila Incik Bachok dah mula tanya nama penuh budak tu sebab depa ni dalam satu unit yang sama cuma opis ja lain...kalau opis Incik Bachok kat blah pulau sana..Opis lelaki ni kat tempat opis aku..Aduh!! kacau-kacau....

So Incik Bachok..nama dah dapat...tau la you selalu jugak datang ke BM untuk amik barang kat opis dia..Tapi pleezzzzz la..jangan la buat perkara yang bukan-bukan..Sebab mak lelaki tu pun kerja kat situ jugak..kalau apa-apa jadi..mesti kecoh punya tambah-tambah pulak mulut mak dia yang macam cibai tu kan...


You kena ingat gak..abah saya pun dikenali orang gak..Dan u plak bakal jadi menantu dia..taknak la kalau jadi apa-apa..bukan takat jatuhkan nama kita..tapi nama abah jugak...Pleezzzzz!!!

Sila kawal amarah anda k..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!