Khamis, Disember 08, 2011

LAGU FEVERET : MY DECEMBER - LINKIN PARK

Sempena bulan december yang dah masuk beberapa bulan yang lalu..aku rasa lagu ni sesuai kot..hahahhaha..Ni lagu zaman sekolah ni..zaman jiwa kacau..muahahha..Gila aku rindu zaman sekolah..Zaman aku tendang tong sampah secara diam-diam bila aku tak puas hati..kawan baik pun tak tau perangai huduh aku ni..hahahhaha...







Kalau la ada time machine macam filem tu..aku nak satu..boleh balik zaman dulu..zaman sekolah..tak payah pikiaq hal kerja..tak payah pikiaq hal cinta,tak payah pikiaq hal bos...tak payah pikiaq segala nya..tau seronok ja...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!