Ahad, Disember 18, 2011

LEGASI ABAH

Dulu abah selalu cakap..


"Aku takmau anak-anak aku kerja TM macam aku..cukup la aku sorang ja..Hampa pi la kerja tang lain..banyak lagi kerja kat muka bumi ni.."


Tapi sekarang abah punya anak dua orang dah dapat kerja kat TM..Macam mana tu abah?hahhahahaa....

Apa-apa pun takhniah buat Mirul la..Sebelum ni kami tak terpikiaq pun hang akan dapat kerja macam akak kan...Ingatkan akak ja akan sambung warisan Abah kat TM ni..rupanya hang pun sama...Jawatan pun sama..hahhaha..Baguih noh...Alhamdullilah...

Dan Incik Bachok pun dah permenant..Lagi la senang hati aku..hihihihi...Boleh cepat....ngeeee..gatai!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!