Sabtu, Disember 03, 2011

TUKAR PROFESION

Sejak dua menjak ni..bila aku tengok banyak novel-novel cinta yang dibuat drama ataupun filem..Aku rasa aku pun nak tukaq profesion kerja aku...jadi penulis novel..Tapi agak-agak kalau aku tulis novel..boleh laku dak kat pasaran..???aku takut la jugak nanti kalau novel karya aku dipilih untuk dijadikan drama atau filem..takut satu Malaysia otak tak center lepas tonton hasil karya aku...hahahahahahhaa...

Tak tercapai plak hasrat Mahathhir nak jadikan Malaysia ni negara maju 2020...Sebab semua rakyat dia otak tak butui habis lepas tengok karya aku kan..Jahanam plak Malaysia ni...tak pasal-pasal orang gelar aku NAZI alaf baru..ngeeehhhh!!!


Cisss..berangan tak sudah...haahaa..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!