Jumaat, Disember 02, 2011

OMBAK RINDU

Terbaik..tu ja aku nak bagitau..
Rasa nak pi tengok lagi..Tapi Incik Bachok tak bagi..
Waaaaa!!

3 ulasan:

Penanggah berkata...

x dpat tengok ombak rindu lyan Ong-bak pun ok gak.. huhuhuu

Amira Amair The Poyos berkata...

Penanggah..

Ong Bak pun best jugak..minitik ayaq mata aku melihat adegan yang sadis dari Tony Ja..huuuuuuuuuuuuuu!!

SuE_hAnA berkata...

aku ciap suh abg aku beli cd ombak rindu..layam smpi muntah..dah 2 ciap bawak p taska layan skali ngn cikgu2 taska..sik bek xda budak2 ari 2..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!