Ahad, Disember 11, 2011

HARI INI SAYA LETIH

Wahhh..hari ni tiba-tiba ja takdak mood.Taktau la pasaipa tiba-tiba takdak mood ni..hohoho..Mybe sebab harini aku bizi sikit kot..Pagi-pagi lagi aku dah menapak kat pasar tani ngan mak aku pi pasar tani..beli macam-macam kat mak aku..pastu beli plak barang dapur kat tok aku kat Baling sana noh..Sebab hari ni aku pi balik Baling dengan Incik Bachok.Almaklumlah beliau first time nak jumpa tok aku yang belah abah aku ni..Kalau tok belah mak aku boleh kata setiap minggu dia dok jumpa muahahahahhaha...


Dah sampai Baling,aku teruih pi masak..lepaih masak pi makan..lepaih makan dok menyembang..lepaih sembang pi Pekan Kuala Pegang sat..pastu balik ke rumah tok balik..Lepaih tu sembang-sembang lagi..lepaih tu balik la..Singgah Kulim sat..Lepaih tu balik..
Lepaih tu mau tak letih kan...huhuhu..

Apa aku nak cerita taktau..lupa...huhuhuhu...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!