Rabu, Mac 03, 2010

Patut la makin gemuk

"Mira, tadi ramai tak yang bersenam?"

"Taktau la Encik Eksekutif..saya tak pi pun tadi..saya tak bawa baju senaman..hahahahaha"

"Ceh,tak pi.Patut la makin gemuk la ni..hahahahahahahahaha!"

"hahahahahahahha..wawawawawawwaa!" Siap la kau.


Dengan segera aku melakukan gerakan kame-kame ha...diiringi satu cahaya warna putih campur biru terus mengenai kepala Eksekutif aku.Dia membalas dengan teknik sharingan kepada aku.aku dan elak.kemudian aku membalas balik serangannya itu dengan teknik taijutsu..ternyata dia pun rebah..

"hahahahahahahahahaha"aku hanya mampu ketawa.




Tulisan tanda merah adalah rekaan semata-mata.


Pertanyaan:aku makin gemuk ka?

2 ulasan:

Cikgu Ibrahim berkata...

tak tau nak komen.. nak nampak.. tapi senang je.. tengok berat badan..

mira amair berkata...

to cikgu:

dah tgk..naik 5 kilo..byk tu..huhuhuhu..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!