Selasa, Mac 30, 2010

Den Ponat..Mu watpo?

Penat tau aku bercakap tadi..
Dari pasal kewangan sampai ke perancangan kekeluargaan.
Dari cerita melayu sampai ke cerita Hollywood
Dari cerita pasal Geografi sampai Ilmu Kimia.
Dari cerita berita tempatan sampai ke berita angtarabangsa.
Dari pasal produk telefon rumah sampaikan ke produk terbaru HSBB.
Dari Cerita pasal Astro Ria sampai ke HBO
Dari cerita pasal bank Islam samapi ke Hong Leong Bank.
Dari cerita pasal keje Operator sampai kerja sebagai Technician.
Dari cerita pasal Khalifah Allah hingga ke gerakan Freemason.
Ternyata mu diam ja kat line sana.
Aku panggil-panggil nama..tak menyahut..
Aku jerit2 pun tak menyahut.
Aku matikan talian,call semula..
Rupa-rupanya..

"Sorry..i tertido..."

Penatnya!!!!!
Huhuhuhuhuhuhu..

2 ulasan:

Aishah Nur Hakim berkata...

ni sebab kamu banyak sangat cakap ni...sampai orang tetido ;)

Mrs Poyo berkata...

to aishah:

nasib la sape dpt GF mcm ceq..hahahaha..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!