Isnin, Mac 08, 2010

Technician..technician..technician..

Hari rabu ni aku da peperiksa kelayakan untuk juruteknik MPSP.Aku tak harap sangat pun kat MPSP ni..yela kan,semua orang tau,MPSP ni kalau main kabel mengebal ni memang no 1.Panggil interview orang sampai seribu,padahal jawatan kosong da sepuluh ja pun.Pastu dalam diam-diam dah ada dah pun calon-calon untuk isi jawatan tu dikalangan adik beradik depa ja.Tapi takpa..bagi memenuhi kriteria sebagai rakyat Penang yang prihatin,aku pi jugak..mana nak tau.dalam 10 jawatan ksong tu,kot2 aku terlepas sorang ka(harap jugak tu) huahuahuahuahua..Tapi tak dapat pun takpa...Sebab aku dah keja ngan telekom.Dan...Hari rabu jugak..Incik Sasa da jugak interview tu..Juruteknik kilang..haaa..pastu hari Khamis dia da lagi 1 interview,yang ni kira lagi hebat sikit kot..huhuhu..Technician TM jugak plak dah kat Taiping..Harap-harap dia dapat keja kat TM la..mana tau kena posting dok satu opis ngan aku ka..kebetulan kat opis aku nak pakai 13 orang technician lagi..huuuuuu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!