Isnin, Mac 01, 2010

Bau badan hang dengan aku sama ja..

Aku bawa kereta tak laju sangat..dalam 90km/j je kat jalan biasa..sambil memandu tak laju pun diringi dengan mendengar radio,aku membawa kereta dengan hati riang ria hari raya.Tiba-tiba baru aku sedar yang aku tak pakai minyak wangi.Aku panik..aku kena pakai minyak wangi,kalo tak badan aku bau ikan.sebab apa badan aku bau ikan?sebab pagi tadi aku pi market ngan mak aku pi beli ikan dan sayuq..aku letak plastik ikan kat lantai kereta tempat duduk blakang.Rupanya plastik bocoq,makanya air ikan bergelimpangan kat lantai tempat dudukbelakang kereta aku.Jadi gadis pemalas macam aku tak cuci balik..dibiar je dia mengering sendri dengan kepanasan matahari.masuk ja kereta tadi,bau dia masyaallah...ana boleh pengsan lah...!!
Oleh sebab aku tak pakai minyak wangi,aku syak bau ikan dalam kereta aku yang dah berjaya mengalahkan bau perfume kereta dengan catatan 27km persegi kelajuan bau dan angin dan menempek serta merta di tubuh aku..bau ubat ketiak aku juga tidak dapat menyaingi bau ikan pelbagai jenis itu..dengan serta merta sambil menyelit-menyelit kereta diantara lori-lori treler yang dok di lorong tengah highway padahal slow je pun..aku hantar mesej pada dia..

"pinjam minyak wangi dia sat"

"nak wat gapo?? hmm..ok la..i bawa turun nanti"

Jadi masalah aku makin setel..aku pun tambah kelajuan tak la laju sangat pun..120km/j sebab aku kat highway dah..kena laju sikit kan..perjalanan dari rumah aku ke rumah dia yang tak sampai sejam itu aku tamatkan dengan menunggu dia di bawah pokok depan pangsapuri dia duduk bersebelahan dengan tempat tunggu bus..dua minit aku tunggu dia pun tiba sambil di tangan dia aku nampak dua btol minyak wangi..tanpa pikir panjang aku terus amik botol minyak wangi kat tangan dia sebaik saja dia masuk dalam kereta.Dia nampak seperti terkejut tapi tak terkata apapa pun.Tanpa pikir panjang minyak wangi tu aku bubuh kat badan aku..ahhh..lega..dapat juga minyak wangi itu..Tapi rasa lega aku tak tahan lama bila aku rasa bau jantan melekat kat seluruh badan aku..jadi aku tanya dia awat minyak wangi lain macam ja wangi..dia jawab:

"cuba tengok kat botol dia tulis apa?"


HUGO BOSS


awat la tak bagitau awal-awal?aku nak perfume one drop perfume..bau dia lembut sikit..bau bunga-bungaan..bukan hugo boss..aduh..!!!
Dan hari itu bau badan aku sama dengan bau badan dia..

3 ulasan:

Nor AiEn berkata...

hehehe...

pakcik kordi berkata...

kehkehkehh!!!ni laki ke pmpuan ni...jhahaha...

mira amair berkata...

to nor aien:

glak plak dia..huhuhu

to pakcik kordi:

ceq pun konfius..
wakakakakakakaka..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!