Khamis, Mac 04, 2010

Bila perut sakit tapi tak boleh Uh..Uh..

Sejak dua menjak ni aku dapat rasa yang perut aku ni tak berapa nak sihat sebab asyik sakit perut ja..tapi bila aku pi jamban nak membuang,tak jadi nak terkeluar plak.Ini menimbulkan syakwasangka hati aku kepada perut aku ni.Aku heran betoi la.Kadang-kadang bila aku bawa kereta asyik nak terkentutnya..walaupun di tahan tapi terlepas jugak.Nasib baik aku dok dalam kereta sorang-sorang.Kalau berdua atau bertiga mau tak pengsan 48 jam orang yang naik keta dengan aku ni.Dengan ini aku dengan rasa bangga diri dan kecil hati nak pi jumpa doktor untuk mengetahui apakah aku ni da penyakit ataupun saja-saja cari penyakit.Huuuuuu!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!