Selasa, Julai 13, 2010

Gambar..gambar..

Aku baru ja terima gambar aku semasa di majlis perkahwinan Kak Ain belah lelaki.Walaupun 2 ja pun,tapi takpa,janji gambar aku tersemat dalam album kahwin Kak Ain.Gila glamor betoila..




Ni gambar orang yang sedang lapar tak ingat dunia.Tambah-tambah laki-laki yang tengah tunduk tu..makan nasi sampai membukit gila.Yang pasti muka aku makin tembam dan aku memang tak suka bentuk muka aku yang sekarang ni.Tension ah! Dan aku rasa aku ni mak kepada Fatin dan Incik Bachok abah kepada Fatin..Arrrgggh!!
Aku tak paham kenapa aku mesti buat tambah peace masa aku bergambar.huuu!



Orang-orang yang diatas merupakan staff TM termasukla laki Si Ieda kecuali Incik Bachok yang bermata kuyu tu.Aku taktau apa motif Incik Bachok buat mata camtu.Adakah dia mengantuk setelah makan nasi membukit atau menahan perutnya yang makin kembang.Dan sekali lagi aku tak suka tengok bentuk muka aku.Makin teruk.Beza dengan yang dulu.Itulah faktor sebab aku tak suka bergambar la ni.Tapi part yang paling best dalam gambar ni ialah Bila nampak kelibat penganti berdiri umpama patung kat belakang sana.Sumpah aku pikir yang tu memang patung masa mula-mula aku tengok gambar ni..hahaahahha!
Lepas ni sapa yang nak kawin,jemput aku pi kenduri hampa k...!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!