Isnin, Julai 19, 2010

Kursus! Kursus! Kursus!

Esok, aku kena pergi kursus kat Taiping selama tiga hari berkaitan dengan broadband restoration.Pada masa yang sama aku kena plak kursus kat Penang berkaitan dengan Teaming with Passsion.Jadi aku ajukan masalah aku ni dekat Incik Pegawai 1 dan Incik Pegawai 2.Depa dua cakap,aku terpaksa cancel yang Teaming With Passion tu dan pi kursus kat Taiping.Masalahnya sekarang jumaat ni aku cuti.Kursus kat Taiping sampai jumaat,sedangkan kursus kat Penang tu sampai hari Khamis ja.Nak tak nak aku kena cancel cuti aku.Padahal aku akan pi bercuti hari jumaat ni dengan Family aku.Mak aiii..tensionnya....tapi aku dah wat keputusan,Pas ja abis kursus pukul 5 ptg jumaat ni,aku akan pecut kereta pi tempat kami nak bercuti tu..
huuuuuuu!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!