Isnin, Julai 19, 2010

Susah betul nak kuruskan badan balik

Aku rasa cerita kat bawah macam takdak kena mengena dengan tajuk ja...



Sabtu lepas,aku keluar shopping hadiah besday abah untuk esok.Seperti yang dijanjikan jugak,aku kena belanja Incik Bachok makan Pizza sebab Sepanyol menang Piala Dunia aritu..

Nak beli hadiah kat abah memang susah,dari dalam kereta lagi aku dok pikir,apala aku nak beli ni.Pikir punya pikir,last-last aku amik keputusan nak beli baju jugak untuk abah.Baju kemeja untuk abah pakai ke opis.Yela,beli baju senang.Boleh pakai selalu,banyak gunanya.



Pastu,aku pulak rambang mata nak pilih baju,semua cantik-cantik..nampak smart.Padini best,Polo best,D'urban best..segalanya best.Duit pun kena best.huhuhuhuhu..Last2 dapat jugak sehelai..Lepas bayar,apa lagi..makan time!!!





Ni la rupa Pizza yang baru je dipelahap oleh dua makhluk bosar..


Muka tahan lapaq,tapi kontrol sebab da orang nak amik gambar


Aku susah ati btoi la bila tgk muka ngan tangan aku yang makin besaq gedebaq ni

Lepas ja melahap dengan rakus,kami amik keputusan nak tengok wayang,agak hampa bila cerita Predator Incik Bachok da tengok seorang diri masa filem tu mula-mula kuar dulu.Cerita Ong Bak pun sama.Aku memang teringin nak tengok,tapi rasa tak best plak bila Incik Bachok da tengok,nak tengok cerita biaq sama-sama tengok cerita yang kami tak tengok lagi.Kami pun pilih cerita Mantra walaupun mula-mula rasa macam nak tengok cerita Leonardo Dicaprio yang baru tu.

Tiket wayang.Geli betoi tengok cerita ni,tapi bagi aku tak seram pun..
Lepas ja layan cerita Mantra,Incik Bachok ajak aku makan Aiskrim Baskin Robbin..wahhhh!! tak sangka..Sukanya!!!!!


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!