Ahad, Ogos 07, 2011

BESDAY INCIK BACHOK!!

Aku baru ja balik dari sambut besday Incik Bachok..haahahahaahha..Masuk tahun ni..ni kali keempat aku sambut besday dengan dia..First time sambut besday dengan dia masa tahun 2008.Masa tu besday dia yang ke 19 tahun...hahaaaa..muda kan dia time tu,aku masa tu da umur 21 kot.haaaaa..lawak aarrr....tapi time tu kami just kawan baik ja..kawan baik di alam maya..Langsung tak pernah jumpa...Jadi sambut besday pun dalam alam maya jugak la..hahahaha..




Lepas ja kapel..kami jarang jugak jumpa sebab time tu dia still belajar lagi kat Politeknik Sultan Azlan Shah,Tanjung Malim...Bila ja dia tamat belajar..Dia bekerja kat Kelantan..Sebgai Waiter..Time tu kami dok jauh..nak wish besday pun pakai 3G ja..Aku sempat jugak la kasik dia hadiah gelang tangan..Bila tengok dia pakai gelang tu..da macam gangster plak..hahaahahaa..




Dan tahun ni..tahun kedua kami dapat sambut besday bersama sebab sejak bulan Februari tahun lepas,Incik Bachok dah start tinggal kat Penang..ahaahahaha..Tapi tahun lepas walaupun kami dahh tinggal satu negeri,tapi kami still jugak tak bolehh sambut besday sekali sebab dia kerja time tu..huuuu..Tapi tahun ni,akhirnya..kami berjaya jugak sambut besday sama-sama kat Restoren Bangkok Station kat Taman Pauh(betul ke nama tempat ni??hahhahaha)..

Takmau cerita panjang-panjang la...nak layan gambaq sat..weeee!!








Nindia Besday Boy kita yang tak berapa boy sangat..macam bapak boy pun ada..hahhahaha..






Incik Bachok suap aku macam ni besday aku plak..hhahhahaha..





Ni dia kek buah pilihan aku..kek feveret Incik Bachok...






Adik-adik aku yang turut serta sambut Besday Incik Bachok..






Aku malas nak buh gambar banyak-banyak sebab aku malas dan mengantuk sangat-sangta ni..uuuuu...
Ni lagu khas untuk Incik Bachok..hhahhahaha..





hahaahahhahha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!