Jumaat, Ogos 05, 2011

FINAL DESTINATION

Salah satu filem karya Hollywood Yahudi yang aku minat sekali ilah filem Final Destination.Masa first time aku tengok filem ni ialah masa aku Tingkatan dua..Final Destination siri pertama yang mengisahkan sekumpulan pelajar sekolah tinggi yang mengikuti rombongan ke Paris terselamat dari nahas kapal terbang selepas salah seorang dari rakan sekelas depa dok buat kecoh dalam kapal terbang lepas mimpi yang kapal terbang yang depa naiki ni bakal meletup..Tapi malangnya walaupun depa terlepas dari nahas kapal terbang..tapi maut tetap ikut depa sehingga sorang-sorang mati dalam kradan yang agak ngeri la..





Poster filem Final Destination yang First sekali







Sejak dari siri pertama filem ni..aku dah mula suka pada Filem ni dan takkan llepas punya la nak tengok filem ni setiap kali filem berikut dia keluaq kat pawagam..hihihi..




Poster filem terbaru dia







Dan..akhirnya..filem ke lima dia plak nak tayang lepas ni kat pawagam..tak sabaq aihh nak tengok kat wayang..heeee!!



Rasanya abah aku ajak kami tengok filem Cowboys VS Alien...kena pi ni...hahahhaha..dia nak belanja..tunggu lagi..pi jela..hahahhaha..Aku tak boleh bayangkan la koboi berperang ngan Alien..Selalunya aku tengok filem Koboi lawan Red Indians..selalunya aku sokong Red Indians la...sebab depa ni satu kaum yang unik bagi aku..ala-ala pencinta alam sekitar gitu depa ni..hahahahhahahha...






Koboi ada tangan Predator???hmmm..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!