Selasa, Ogos 16, 2011

LAGU RAYA FEVERET : PULANG DI HARI RAYA - NOORKUMALASARI

Masa aku tinggal di Ipoh dulu dengan family aku sebab abah aku ditukarkan kat sana..Bila time balik raya ja mesti aku suka dengaq lagu ni..Pendek kata abah siap beli cd dia la..Bila nak balik dari Ipoh ke Penang..lagu ni mesti mau kena dengaq la..hahahha..

La ni..abah pun dah ditukarkan balik ke Penang dan lepas tu bila aku dapat kerja satu company dengan abah aku pun aku di posting ke Penang jugak..memang takdak maknanya la jadi perantau macam dulu..hahahahahaha..Tapi lagu ni akan jadi feveret aku sampai bila-bila sebab bila dengar lagu ni aku akan rasa feel sebagai seorang perantau walhal aku memang dok ngan parent aku..memang tak payah kalut-kalut nak balik kampung macam orang lain..
Wahahahahahahahhahhaha!









Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!