Isnin, Ogos 01, 2011

BAU PUASA

Sebenarnya benda ni dah lama aku perasan..tapi takmau buat spekulasi lagi..Aku tunggu dulu selama 3 tahun,baru aku dapat hasil..Yela..Puasa kan setahun sekali..kalau buat kajian sekali ja memamng tak jadi..Jadi hasil kajian aku ialah..Bila time bulan puasa selama sebulan..Satu bau terhasil dijalanan..Yaa..bau yang bila time puasa ja..baru dia ada..Bila tak puasa aku rasa aku tak terbau bau ni..




Bau yang ada campuran makanan..nak kita bau ikan bakaq pun dak..ayam bakaq pun dak..Tapi bau dia lebih kurang macam tu la..Yang bestnya bau ni muncul pukul 2 petang ke atas..Tak caya try bawa kereta sambil buka tingkap..tak payah pakai aircond..Gerenti la dapat bau ni..hahhahahhahahahahhahha





Hmmm...apala minah poyo ni dok merepek petamg-petang puasa ni?Tekanan perasaan kot..

2 ulasan:

The Unknown berkata...

Bau mulot kot..

Amira Amair The Poyos berkata...

The Unknow..

hahahhaha..hg ni lwk la..ada ka bau mulut..hahahaha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!