Jumaat, Ogos 19, 2011

LAGU RAYA FEVERET : SELAMAT HARI RAYA - SALOMA

Lagu ni setiap kali aku dengar mesti teringat zaman kanak-kanak aku yang kutip duit raya samapi ke Mahgrib..hahahhaha..Bayangkan la berapa kampung aku bersama adik aku dengan sepupu-sepupu aku jelajah..sehari kami bleh dapat dua ratus lebih..Fuyoo!!
Macam-macam pengalaman dan perangai tuan rumah kami jumpa..hahahahahha..Yang bagi duit siam pun ada..yang rumah banglo tapi bagi duit raya sekupang pun ada dan yang rumah papan buruk ja..tapi bagi duit raya RM5 tuh..
Tu la orang kata janganpandang luaran ja..Lagi besaq rumah..lagi banyak hutang la tu..sebab tu la kasik sekupang ja..hahahahahahah!!

Sekarang ni jangan harap la nak dapat duit raya..Bagi duit raya kat orang lain ada la..Sepupu aku yang sama-sama kutip duit raya dengan aku pun dah mula bagi duit raya kat sepupu-sepupu yang lain yang masik kecik lagi..Huiiii..

Part yang paling aku suka dalam lagu ni mesti la part yang ada budak kecik nyanyi tu..heee!!








Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!