Sabtu, Ogos 20, 2011

BILA PREDATOR BERTUKAQ JADI WOLFMAN

Hahahahahaha..


Lawak aarrr..Tadi aku buka Info dia tulis tajuk Predators.Cerita terbaru Predators yang Adrien Brody tu berlakon la..Sambil pegang remote ASTRO aku layan tenet jugak..Lepas tu aku tengok balik tivi.Tapi aku heran gak la awat Crita Predators ni macam cerita zaman dulu-dulu ja..macam zaman Victoria pkai kain kembang tu..Bukan filem Predators terbaru depa terperangkap kat satu planet lain ka..Kena lawan ngan Predators..





Oleh sebab permulaan Predator aku tak pernah tengok..Jadi aku pikir mula-mula jalan cerita macam tu la..Heran jugak awat plak ni..Awat muka Adrien Brody lain macam ni..hahahha..Layan la jugak..






Apa la lu Miss Poyo..hidung gua lain dari yang lain pun lu takleh beza dengan pelakon Wolfman ka?mangkok betoi la..





Lepastu ada adegan orang kampung kena srang dengan serigala..Bila masa plak ada serigala dalam filem Predators ni..Layan jugak la..mybe serigala watak tambahan kot..hahhahhaa...Tapi awat muka Adrien Brody tak muncul lagi ni?awat da muka mamat lain plak ni?Bukan Adrien Brody Askar kan dalam crita Predators?Last-last sampai pertengahan tak tunjuk lagi pun adegan yang aku tengok sikit-sikit dulu masa Mirul pasang DVD kat bilik dia..Aku pun try tengok Info..
Rupa-rupanya...filem ni tajuk WOLFMAN..Ceh,,dah separuh filem ni dah aku tengok..layan pi la sampai habis..
Aku syak mesti aku tertekan remote ni..sebab tu bertukaq siaran..Huuu!!






Kecewa Gila!! Miss Poyo takbleh beza antara aku dengan Werewolf..Huuu!!!



Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!