Rabu, Jun 22, 2011

ANAK GAJAH

Semalam..balik ja dari makan Mee Udang kat Sungai Dua,kami satu family bersembang pasal kegilaan Azhan yang suka bela binatang peliharaa..Hamster,burung,kucing,kura-kura,tupai,ayam dan yang terbaru,dia dok pujuk mak nak bela Iguana plak..Tapi mak tak bagi sebab mak geli dengan Iguana..hahahahhahahha...

Tengah dok gelak-gelak sakan dalam kereta tiba-tiba Aloyah cakap..

"Tah-tah nanti Azhan nak bela gajah plak.."

Tau Abah cakap apa lepas tu..



"Gajah..??Buat apa nak bela gajah..anak gajah dah ada kat sini..hahahahhahaha"

Mula-mula kami semua diam..macam blur ja semuanya dengan kata-kata abah tu..Aku pun blur..Tiba-tiba depa semua pandang aku..


Arrggghhhh!!! kenapa aku?? kenapa????
hahaahha....

4 ulasan:

. berkata...

haha.

Mrs Poyo berkata...

nizamsani..

ko gelak yerrr..
hahhaa...

Kaki Merapu berkata...

anak gajah yea..anak gajah yea..anak gajah yea...hahahahaha...

Mrs Poyo berkata...

Kaki Merapu..

ooo..takpa..nnt aku bg kurus mcm burung unta..hahahhahaha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!