Sabtu, Jun 04, 2011

HARI YANG LETIH SESUNGGUHNYA

Hari ni bizi gila babi..Dari pagi sampai malam..huhuhu..

Pukul 12 dah pi kenduri rumah Asyraf..Adik dia kahwin...balik rumah kejap..tunggu Incik Bachok mai amik..pi rumah Zainab..dia bertunang hari...Wahhh!! tak sangka dia bertunang...huhuhu..

Lepas ja balik dari rumah Nab.pi pulak kat opis makcik..ambik kek yang aku tempat kat kawan dia...cup cake....Kiut sangat kek tu..tapi aku malas nak amik gambor pastu taruk dalam ni kan..biaq la...Lepas pi Ambik cake...pi plak Cantique Butik..Nak tempah baju untuk raya..Bincang ngan brader pemilik butik tu pasal kain dan nak buat macam macam mana..Lepastu melencong masuk Kedah plak..hahahahhahahaha..Pi Padang Serai cuci cincin silver paksu..Pastu baru balik..Ahhh.lupa nak gitau sebelum pi Padang Serai bawa alia pi beli kasut untuk pakai kat kenduri akad nikah paksu esok..Huuuu!

Letih mak aaiii walaupun Incik Bachok yang bawa kereta..Elok sampai ja kat rumah..Paksu ajak pi beli Album gambor untuk taruk duit hantaran,Incik Bachok aku tinggal kat rumah ja sebab dia nampak letih....lepastu pi beli kancing baju melayu untuk paksu pakai esok....
Sampai rumah ja dah pukul 9 malam dah..tengok Incik Bachok dok lepak tengok TV dengan family aku..ni dia baru balik...baru aku leh layan blog..huuu!!


Esok..Mest kalut gila walaupun semua adik beradik mak balik..huhuhuhuhu...
Memang patut paksu kahwin cepat-cepat sikit..Selagi tak kahwin..semua nampak serabut ja dok pikir hal paksu..hahahahhaha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!