Khamis, Jun 09, 2011

KURSUS YANG TAMAT HARI NI..KURSUS YANG BAKAL AKU ATTEND MINGGU DEPAN..AKTIVTI BERSAMA RAKAN TM 2 MINGGU DEPAN..BERCUTI DENGAN FAMILY SERTA NORA ELENA.

Ahhhh!!!
Lega rasanya sebab hari ni hari last kursus..Letih semua ada la sekarang ni..
Tadi lepas ja kelas aku,abang syed,Incik Pegawai Pendekar mata satu,asyraf dan mak dia(untung la anak beranak dok satu opis..meja seblah menyebelah plak tu..) singgah kat medan selera tepi balai bomba Taiping..nak bungkus Yong tau foo la..nak bawa balik bagi kat family aku..you tau foo kat situ kan sedap dan glamer..muahahahha..Sampai ja Penang..Teman plak Incik Bachok makan malam..Pukul 9 mlam baru sampai rumah..

Elok ja mandi pastu berehat sambil layan filem seram Filipina tajuk Dalaw kat Box Office,baru aku rasa letih gila-gila sampai rasa mengantuk sangat-sangat..Daammm!! makin tua makin teruk daya ketahanan aku ni..Cisss!!


Nak Download drama Nora Elena pun tarak Mood..Padahal kat TV dah episod 20..aku ni...episod 5 pun tak abis tengok lagi..Minggu depan 16hb ada kursus lagi..Dan 22hb kalau takdak aral melintang..aku kenna pi Langkawi plak sampai 24hb..Yang bestnya family aku dah rancang nak pi 24hb..Jadi maknanya 24hb ni bila geng-geng TM pakat-pakat balik Penang,aku sorang ja la tak balik lagi..Tunggu family aku sampai...

Waahhh!!! Bizinya hidup aku la ni..huhuhuhu...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!